معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از راه اندازی چهار ایستگاه استقبال از زائر در ورودی های مشهد در ایام محرم و صفر خبر داد.<BR>

چهار ایستگاه های استقبال از زائر در ورودی های مشهد راه اندازی شده است

چهار ایستگاه های استقبال از زائر در ورودی های مشهد راه اندازی شده است
خلیل ا.. کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرداری مشهد در سال جاری با تمهیدات ویژه ای به استقبال محرم و صفر به خصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا رفته است.

وی با اشاره به راه اندازی چهار ایستگاه استقبال از زائران پیاده در ورودی های مشهد، افزود: این ایستگاه ها در ورودی مشهد از سمت نیشابور، ورودی مشهد از سمت قوچان، ورودی مشهد از سمت جاده سرخس و ورودی مشهد از سمت جاده کلات راه اندازی شده است.

کاظمی با بیان اینکه مبادی ورودی شهر جهت استقبال از زائران پیاده پاکسازی می شود، بیان کرد: در ایستگاه های استقبال از زائر خدماتی نظیر ایستگاه صلواتی، درمانگاه، استراحتگاه و تلفن رایگان ارایه می شود.

وی در خصوص اسکان عزاداران حسینی نیز اظهار داشت: درحال حاضر 400 تخت ارزان قیمت برای اسکان مسافران و زائران در محرم و صفر آماده سازی شده است.

کاظمی گفت: همچنین با مساجد، تکایا و حسینه های اطراف پایانه مسافربری نیز برای اسکان موقت با همکاری فرمانداری هماهنگی شده است.

وی افزود: برای جابجایی عزاداران در ایام تاسوعا و عاشورا یکهزار و 300 دستگاه اتوبوس و مینی بوس همچنین 450 دستگاه تاکسی به کار گرفته می شود.

کاظمی، اکران 15 پل گالری با موضوع امام حسین(ع) و عاشورا، اجرای 700 مترمربع نقاشی دیواری در میدان امام حسین(ع)، نصب تابلوهای خیرمقدم به زائران پیاده در مسیرهای اصلی عبور آنان و توزیع محصولات فرهنگی نظیر زیارت نامه و نقشه زیارتی مشهد را از دیگر اقدامات این معاونت در ایام عزاداری سیدالشهدا عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.